Veelgestelde vragen

  1. Ik heb zojuist betaald, maar ik heb nog geen bevestiging gehad?

    Soms duurt het even voor u een bevestiging van de geplaatste bestelling ontvangt. Wanneer u bevestigd wilt hebben dat uw bestelling goed geplaatst is, kunt u het beste een email sturen naar administrator@snow-co.nl. Wij zullen voor u uitzoeken of uw bestelling is doorgekomen. Tevens kunt u in uw account uw eerder geplaatste bestellingen terug vinden.

  2. Welke betaalmethodes zijn er

    U kunt bij Snow&Co betalen met Ideal, Visaen Mastercard

  3. Met welke creditcards kan ik betalen?

    U heeft de mogelijkheid om met Mastercard en Visa te betalen.

  4. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen wat kan ik doen?

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een verkeerd artikel ontvangt, u kunt het beste even een e-mail sturen met het probleem naar administrator@snow-co.nl. Wij zullen samen met u een gepaste oplossing zoeken, zodat het product verwisseld kan worden.

  5. Ik wil een artikel ruilen, hoe kan ik dat doen?

    Bij uw bestelling ontvangt u een retourformulier. Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u uw bestelling aanmelden via administrator@snow-co.nl waarbij u vermeld welk artikel u wilt ruilen en wat u er voor wilt ontvangen. Het retourformulier dient u geheel ingevuld bij uw bestelling te voegen zodat wij deze zo spoedig mogelijk na ontvangst kunnen afhandelen. 

    U kunt uw order retour sturen naar: 

    Snow&Co, TAV retouren webshop, Gedempte Haven 7, 9301 LN RODEN

  6. Ik wil een artikel terug sturen, hoe kan ik dat doen?

    Bij uw bestelling ontvangt u een retourformulier. Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u uw bestelling aanmelden via administrator@snow-co.nl. Het retourformulier dient u geheel ingevuld bij uw bestelling te voegen zodat wij deze zo spoedig mogelijk na ontvangst kunnen afhandelen. 

    U kunt uw order retourneren naar: 

    Snow&Co, TAV retouren webshop, Gedempte Haven 7, 9301 LN RODEN

  7. Krijg ik geld terug als het door mij bestelde product niet naar wens is?

    Wanneer het door u bestelde artikel niet naar wens is ontvangt u zo spoedig mogelijk, na ontvangst van uw retour gekomen order, uw aankoopbedrag retour.

  8. Ik wil een artikel ruilen in de winkel, kan dat? 

    Dat kan, u dient dan wel de factuur mee te nemen naar de winkel

  9. Waarom krijg ik wel geld terug bij ruiling als ik online bestel en niet in de winkel?

    Wettelijk gezien is Snow&Co verplicht u de kans te geven om uw bestelling via onze webshop te retourneren en uw aankoopbedrag terug te geven. In de winkel hebben wij het recht om u een tegoedbon te verschaffen of een ander artikel bij retournering van uw aankoop, omdat u het gekochte artikel in de winkel heeft kunnen bekijken voordat u tot aankoop over bent gegaan. 

  10. Hoelang duurt het voordat mijn aankoopbedrag wordt terugbetaald?

    Wanneer wij uw bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail waarin wij aangeven uw bestelling te hebben ontvangen. Aan de hand van uw betaalmethode zullen wij de betaling zo spoedig mogelijk retourneren. Wij streven er naar om iDeal betalingen binnen 5 werkdagen op uw bankrekening te retourneren, creditcard betalingen kunt u gemiddeld na 30 dagen terug vinden op uw creditcard overzicht.

  11. Waarom neemt de retourbetaling 7 werkdagen in beslag?

    Snow&Co werkt met een tussenpartij die alle betalingen verwerkt. Wanneer wij het verzoek geven om de betaling aan u terug betalen zal Sisow deze betaling met de uitbetaling mee laten draaien. Deze betaling vindt een keer per week plaats. Om deze reden kan het zijn dat een terug betaling 7 werkdagen in beslag neemt.

  12. Mijn gegevens
  13. Kan ik mijn gegevens wijzigen?

    U kunt altijd uw gegevens wijzigen. U kunt zich inloggen op onze webshop door op “inloggen” te drukken. Na het invullen van uw inloggegevens, komt u in uw account terecht. Hier kunt u uw gegevens aanpassen.

  14. Waar gebruikt u mijn gegevens voor?

    Uw gegevens blijven te allen tijde intern bij de Snow&Co. Wij gebruiken ten eerste uw gegevens om uw bestellingen zo goed mogelijk af te handelen. Daarnaast ontvangt u enkele keren per jaar van ons een mailing per post zodat u op de hoogte blijft van de acties van de Snow&Co. Wanneer u heeft aangegeven dat u tevens een nieuwsbrief wilt ontvangen, dan gebruiken wij uw e-mail adres om onze nieuwsbrief naar u toe te sturen.

  15. Bestellen
  16. Hoe verloopt het bestelproces?

    Bestellen bij De Snow&Co gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit een paar stappen. In deze stappen kunt u uw gegevens invullen, aangeven waar wij uw zending moeten afleveren en hoe u wilt betalen. 
    Uw bestelling wordt pas definitief na de betaling.

  17. Het door mij bestelde product is niet leverbaar, hoe kan dat?

    Helaas komt het wel eens voor dat een product niet leverbaar is, een aantal redenen hiervoor kunnen zijn; 

    Het artikel is reeds verkocht 
    De voorraad klopt niet 
    Het product is niet aanwezig 

    Wij proberen er voor te zorgen dat de bovenstaande punten zo weinig mogelijk voorkomen. Wanneer het helaas voorkomt dat wij het door u bestelde artikel niet onmiddellijk kunnen leveren, zullen wij proberen of het door u bestelde artikel eventueel leverbaar is uit een ander filiaal of via de leverancier. Wanneer ook deze het artikel niet kunnen leveren, stellen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte en retourneren wij uw aankoopbedrag. Wanneer wij een eventueel alternatief hebben, stellen wij u hier uiteraard ook van op de hoogte.

  18. Wat zijn de bezorgkosten?

    Binnen Nederland bedragen de verzenkosten voor pakketten tot 10 kg en een maximale afmeting van 176x56x50 cm €6,95,-


    Wilt u een pakket naar het buitenland verzonden hebben? Neem dan contact met ons op 
    administrator@snow-co.nl.

  19. Wat is de levertijd?

    Snow&Co streeft naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen. In het hoogseizoen is het echter wel eens mogelijk dat deze levertijd verstrijkt. U wordt hier uiteraard van op de hoogte gehouden.

  20. Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten afleveren?

    Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres af te leveren, in het bestelproces kunt u het afleveradres wijzigen naar elk gewenst adres.

  21. Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

    Het is tevens mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel. U ontvangt van ons bericht wanneer uw bestelling klaar staat. Wij streven er naar om uw bestelling binnen 5 werkdagen klaar te zetten.

  22. Op welke dagen worden de pakketten bezorgd?

    PostNL bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag. Momenteel verzendt Snow&Co dagelijks de bestellingen.

  23. Met welk bedrijf worden de pakketten bezorgd?

    Wij verzenden onze pakketten met PostNL.

  24. Mijn artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een beschadigd artikel ontvangt, u kunt het beste een e-mail sturen met het probleem naar administrator@snow-co.nl. Wij zullen samen met u een gepaste oplossing zoeken, zodat het product vervangen kan worden.

  25. Contact
  26. Ik heb een klacht en ik kan het antwoord niet bij veel gestelde vragen vinden, wat nu?

    Wanneer u het antwoord niet bij ons op de website kunt vinden, dan raden wij u aan om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. 

    administrator@snow-co.nl 

    of 

    050-5018385 (maandag van 13.00 – 17.00 uur en dinsdag, woensdag donderdag en vrijdag van 
    10.00 17.00 uur).

  27. Wat zijn de contactgegevens van de webshop?

    U kunt ons bereiken per e-mail of per telefoon. 

    administrator@snow-co.nl / info@snow-co.nl 

    of 

    050-501 83 85 (Maandag van 13.00 – 17.00 uur en dinsdag, woensdag donderdag en vrijdag van 
    10.00 – 17.00 uur)

  28. Hebben jullie ook een winkel waar ik de producten kan bekijken? 

    Snow&Co heeft een winkel van ruim 1500 m2 in Roden (15 minuten afstand van Groningen).
    Snow&Co 
    Gedempte haven 7 
    9301 LN RODEN

  29. Wintersport
  30. Waarom adviseren jullie om skischoenen niet online bestellen?

    Skischoenen zijn voor een skiër zeer belangrijk, iedereen heeft andere voeten. In ons filiaal in Roden adviseren wij onze klanten zo goed mogelijk, zodat zij met passende skischoenen naar huis gaan. Wanneer u niet de juiste skischoenen aanschaft, is de kans zeer groot dat u op meerdere manieren last krijgt van uw voeten. Omdat wij u via onze webshop niet kunnen adviseren en u voor de aanschaf de skischoenen niet kunt passen adviseren wij u om in onze webshop geen skischoenen aan te schaffen. 

    Mocht u echt specifiek opzoek zijn naar een bepaald paar skischoenen en niet de mogelijkheid hebben om naar onze winkel in Roden te komen, dan kunt u de schoen online bestellen, dit is wel op uw eigen risico. Snow&Co is dan niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het aanschaffen van deze skischoenen.

  31. Waarom adviseren jullie ski’s en snowboards niet online te bestellen?

    Op onze Ski afdeling in Roden hebben wij zeer ervaren personeel rondlopen die u goed kunnen adviseren welke ski’s of snowboards het beste bij uw wensen passen. Helaas kunnen wij u hier online niet zo goed bij begeleiden, om deze reden geven wij u een kanttekening dat wanneer u niet overtuigd bent van welke ski’s of snowboards u wilt aanschaffen, u het beste bij ons langs kunt komen. 

    Na aanschaf van een paar Ski’s of een snowboards bij ons in de winkel, zorgt ons personeel ervoor dat het door u aangeschafte product op de juiste manier afgesteld wordt, afhankelijk van uw gewicht en schoenen. Dit zorgt ervoor dat u het beste uit uw ski’s of snowboards kunt halen en eventuele gevaren bij een val beperken. Zoals u kunt begrijpen kunnen wij u deze service niet verlenen wanneer u uw ski’s of snowboard in onze webshop aanschaft. Om deze reden is Snow&Co niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het niet goed afstellen van de via de webshop gekochte ski’s of snowboards. 

  32. Aanbiedingen
  33. Zijn de aanbiedingen op de webshop ook geldig in de winkel?

    Snow&Co kent alleen algemene aanbiedingen, de afprijzingen of kortingen zijn dus geldig in de winkel en in de webshop.