We gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy-richtlijn, hebben we uw toestemming nodig om de cookies te plaatsen. Lees meer.
Garantie & Klachten
Heeft u een klacht over een artikel of over een bestelling? Is uw bestelling beschadigd of incompleet? Bent u niet tevreden over een artikel en vindt u dat u aanspraak maakt op garantie? Neem dan contact met ons op.
Artikel defect, incompleet of beschadigd
Heeft u een defect artikel ontvangen of is deze kapot gegaan binnen de zichtstermijn van 14 dagen? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier of bel ons op 050-5019185. Indien het mogelijk is ruilen wij het artikel om. Bekijk ook onze ruil- en retourvoorwaarden.
Garantie
Garantie heeft u alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Beschadigd door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade).
- normale stijltage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Indien de klacht gegrond is zal er worden gekeken welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, voor uw persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Garantieperiode
Indien u recht denkt te hebben op garantie neem dan contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een gepaste afhandeling. Afhankelijk van het merk en het product zullen wij voor u persoonlijk bepalen wat de garantieperiode is. Fabrikanten bieden in veel gevallen een garantietermijn van meer dan een jaar, de zogenaamde fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie staat, indien van toepassing, in de gebruiksaanwijzing van het artikel.
Reparatiekosten
Indien er met u is afgestemd dat de klacht betreffende uw aangekochte artikel binnen de garantieperiode valt zullen wij zorg dragen voor eventuele reparatie. Valt uw klacht buiten de garantieperiode dan is het soms redelijk om een (deel) van de reparatiekosten zelf te betalen. Dit gaat altijd in samenspraak.